1. Vraag stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak app
MedGemak voor iPhone MedGemak voor Android
Om u goed van dienst te kunnen zijn is het voor de huisarts prettig als u uw vraag zo nauwkeurig mogelijk formuleert. Probeert u bij het stellen van uw vraag alvast zoveel mogelijk informatie te geven. Start een e-consult alleen met uw eigen Digi-D. U kunt dus niet met uw account een vraag stellen voor uw kind.
Geschikte onderwerpen voor een e-consult zijn vragen over uzelf m.b.t.:
- een enkele en korte vraag waarop u niet direct antwoord nodig heeft
- uw huisarts op de hoogte houden van het resultaat van een behandeling
- de uitslag van uw onderzoek
- om na een spreekuurbezoek nog een vraag te stellen die u tijdens het spreekuur bent vergeten of omdat u iets niet heeft begrepen
- om advies te vragen tijdens of na afloop van een behandeling
- eenvoudige huidafwijkingen waarbij u geen andere symptomen heeft, als ziek zijn of koorts. Verzoek hierbij is drie duidelijke foto’s bij het e-consult te voegen waaronder 1 overzichtsfoto
E-consulten zijn niet geschikt voor:
- spoedeisende of ernstige klachten
- herhaalrecepten, die kunt u elders binnen de app en mijngezondheid.net aanvragen
- vragen over uw psychische problemen
- vragen die u stelt over een ander met uw eigen account
Wij proberen binnen drie werkdagen uw vraag te beantwoorden. Nogmaals twijfelt u of uw vraag spoedeisend is belt u dan naar de praktijk.
Inloggen MijnGezondheid.net Meer informatie en aanmelden
2. Direct uw vraag stellen?
Bespreekt u uw (medische) vraag liever direct met één van onze medewerkers?
Dan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen op 026-3217418