E-consult

1. Vraag stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak app

MedGemak voor iPhone    MedGemak voor Android

Om u goed van dienst te kunnen zijn is het voor de huisarts prettig als u uw vraag zo nauwkeurig mogelijk formuleert. Probeert u bij het stellen van uw vraag alvast zoveel mogelijk informatie te geven. Start een e-consult alleen met uw eigen Digi-D. U kunt dus niet met uw account een vraag stellen voor uw kind.

Geschikte onderwerpen voor een e-consult zijn vragen over uzelf m.b.t.:                            

  • een enkele en korte vraag waarop u niet direct antwoord nodig heeft
  • uw huisarts op de hoogte houden van het resultaat van een behandeling
  • de uitslag van uw onderzoek
  • om na een spreekuurbezoek nog een vraag te stellen die u tijdens het spreekuur bent vergeten of omdat u iets niet heeft begrepen
  • om advies te vragen tijdens of na afloop van een behandeling
  • eenvoudige huidafwijkingen waarbij u geen andere symptomen heeft, als ziek zijn of koorts. Verzoek hierbij is drie duidelijke foto’s bij het e-consult te voegen waaronder 1 overzichtsfoto

E-consulten zijn niet geschikt voor:

  • spoedeisende of ernstige klachten
  • herhaalrecepten, die kunt u elders binnen de app  en mijngezondheid.net aanvragen
  • vragen over uw psychische problemen
  • vragen die u stelt over een ander met uw eigen account

Wij proberen binnen drie werkdagen uw vraag te beantwoorden. Nogmaals twijfelt u of uw vraag spoedeisend is belt u dan naar de praktijk.

Inloggen MijnGezondheid.net Meer informatie en aanmelden

 

2. Direct uw vraag stellen?

Bespreekt u uw (medische) vraag liever direct met één van onze medewerkers? 
Dan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen op 026-3217418